Ἐποικοδομητική ἐπικοινωνία μέ μαθητές
Στήν ἐποχή μᾶς πολλοί ἰσχυρίζονται ὅτι οἱ νέοι σήμερα δέν προβληματίζονται, ἔχουν συνηθίσει νά βρίσκουν τά πάντα ἕτοιμα καί δέν τούς ἀπασχολεῖ τίποτε ἄλλο εἰ μή μόνον νά διασκεδάζουν τή νύχτα καί νά κοιμοῦνται τήν ἡμέρα.
Ὅμως οἱ μαθητές τοῦ 2ου Ἑνιαίου Λυκείου Ναυπάκτου ἔχουν ἀποδείξει πολλές φορές ὅτι εἶναι προβληματισμένοι καί ὄχι προβληματικοί. Ὑπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ του προβληματισμένου καί τοῦ προβληματικοῦ νέου. Ὁ προβληματικός δέν ἀπορεῖ, δέν προβληματίζεται καί ἀποδέχεται λύσεις ἕτοιμες ἀπό ὁπουδήποτε. Ὁ προβληματισμένος ὅμως σκέπτεται, προβληματίζεται, ἐρευνᾶ καί βρίσκει λύσεις στά ἐρωτήματά του. Κι ἄν μάλιστα γνωρίζει ποῦ, πῶς καί ἀπό ποιόν νά τίς ἀναζητήση τότε σίγουρα βρίσκει τήν ἀλήθεια.
Αὐτήν τήν ἀλήθεια λοιπόν ἀναζήτησαν καί οἱ μαθητές τοῦ 2ου Ἑνιαίου Λυκείου Ναυπάκτου στίς 6 Ἀπριλίου σέ συνάντηση πού εἶχαν μέ τόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας στήν Παπαχαραλάμπειο αἴθουσα. Ἀφιερώθηκαν κάποιες ὧρες ἀπ’ τά μαθήματά τους γιά νά πάρουν μάθημα ζωῆς, γιά νά δοθοῦν ἀπαντήσεις σέ σημαντικά καί καίρια ὑπαρξιακά τους ἐρωτήματα: Γιατί οἱ νέοι ἀμφισβητοῦν τό Θεό; Γιατί πολλοί στήν ἐποχή μᾶς καταφεύγουν στήν μαγεία; Ποιά εἶναι τά σημάδια ποῦ προμηνύουν τόν ἐρχομό τῆς Δευτέρας παρουσίας; Γίνονται σήμερα θαύματα; Πόσο μακριά εἶναι ἡ ἁγιότητα ἀπ’ τό σύγχρονο ἄνθρωπο; Πῶς πρέπει νά φερθοῦμε σάν Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί στήν ἐπικείμενη ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα;
Ὅλα αὐτά τά ἐρωτήματα τέθηκαν μέ προσοχή μέ εὐπρέπεια καί μέ διάθεση μαθητείας. Λίγο πρό τοῦ πάθους, πρίν ἀπ’ τό Γολγοθά καί τήν Ἀνάσταση οἱ μαθητές σ’ αὐτήν τήν ἐποικοδομητική ἐπικοινωνία τους μέ τόν Σεβασμιώτατο ἄκουσαν τήν φωνή τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ Χριστοῦ, πῆραν φωτισμένες ἀπαντήσεις κι ἔτσι πραγμάτωσαν τούς στίχους τοῦ ποιήματος πού ἀπάγγειλαν δύο μαθήτριες στήν ἀρχή τῆς ἐκδήλωσης.
“Ποιός λοιπόν θά γίνη ρύστης μου;
Ποιός λυτρωτής μου καί παράκλητος;
καί ποιός σωτήρας μου θά γίνη;
Ποιός ἄλλος Κύριε ἀπ’ τήν ἀγάπη Σου,
Ἰησοῦ ποιός ἄλλος ἀπό Σένα;”
πρ. Π.Ρ.
- Προβολές: 2846